1. Se mnou se to má tak. Ke koupi většiny věcí mi stačí líbivý obal.
    Nedávno jsem procházela DM, jelikož jsem potřebovala koupit jen pár nutných věcí. Když v tom, ze stojanu s šampony, na mě zazářil jeden v barvě levandule. Vzala jsem ho do ruky, stačilo přečíst ten magický nápis RECETTE DE PROVENCE a byl konec.

    levandule,lavender,růže,rose,šampon,shampoo
    Navzdory tomu, že jsem potřebovala opravdu jen nutné věci i navzdory tomu, že bylo před výplatou a já musím (měla bych) šetřit. U šamponu nezůstalo, samozřejmě jsem musela koupit i kondicionér ze stejné řady,ale nezrujnovalo mě to :-)

    levandule,lavender,růže,rose,šampon,shampoo

    Šampon a kondicionér je určen pro normální vlasy bez lesku a slibuje vlasy zářivě lesklé a hebké na dotek.
    Garnier Ultra Doux obsahuje přírodní výtažky z Provence a spojuje se v něm levandule pro její čistící vlastnosti a růže pro hebkost a nádherný lesk. Navíc neobsahuje parabeny ani silikon.
    Vůně je při mytí opravdu intenzivní, jde cítit levanduli a snad i růži, ale víc mi to připomíná dobu, kdy existovaly dva druhy šamponu, bříza a kopřiva :-) Ale tím, se mi vybavují vzpomínky na mé dětství. Opravdu hodně pění a dobře myje.
    Vůně balzámu je méně intenzivní a na můj vkus je dost řídký. Hlavní je ovšem účinek. Od balzámu očekávám, že mi půjdou snadno rozčesat vlasy. I když používám Tangle Teezer, tak se mi zdá, že vlasy jdou oproti předchozímu kondicionéru, rozčesat krásně.

    levandule,lavender,růže,rose,šampon,shampoo

    Musím uznat, že vlasy se mi opravdu intenzivněji lesknou a navíc voní.
    Myslím, že jsem svým neplánovaným nákupem nešlápla vedle.
    Ať žije Provence.


  2. 7 milých komentářů:

    1. Vivi řekl(a)...

      Jak já ti rozumím! Krásný obal = polovina prodejcova úspěchu ;-).
      Šampón "bříza/lípa" je i moje dětství...tak že bych zkusila oživit s "levandulí/růží" svoje voňavé vzpomínky?! ;-)
      Krásný článek a lákavá recenze.
      Vivi

    2. Domenica řekl(a)...

      Můžeš zkusit oživit tvé voňavé vzpomínky. Třeba ti to, ale tak vonět nemusí. Mě to mé dětství připomnělo hned při prvním použití, kdy jsem si vybavila jak mi maminka umývala vlasy a pak následovalo sálodlouhé rozčesávání zacuchaných vlasů. Pokud si dobře vzpomínám, později přišel na trh i kondicionér a byl takový žlutý, tuším heřmánkový. Značku už nevím. Pamatuješ?
      Domenica

    3. Unknown řekl(a)...

      jeeej, velmi krasny obal má :-) Aj mne sa to stalo v DM-ke, že keď som ho zbadala, presne tento fialový s levanduľou a ružami, tak som neodišla bez neho... Aj mne sa pekne vlasy lesknu z neho, vonia krásne po levanduli, ale mala som kus menší problém, ťažšie sa mi rozčesávali vlasy, musela som si nastriekať sprej na rozčesavanie, lebo to išlo ťažšie..
      Inak máš pekný blog :-)

    4. Domenica řekl(a)...

      Lienko,
      děkuji za milou návštěvu a komentář. I mě se stává, že mi po některých šamponech jdou vlasy rozčesat velmi těžce. Každému vyhovuje něco jiného. Ale já stále ještě nenašla ten úplně pravý.

    5. Unknown řekl(a)...

      Dnes jsem si šampon koupila, ještě jsem ho nezkoušela, takže se na mytí vlasů těším :-)

    6. Domenica řekl(a)...

      Já myslím, že se ti bude líbit. Určitě dej vědět, jak jsi spokojená.

    7. Anonymní řekl(a)...

      Zdravím, tento šampon už jsem si jednou skoro koupila, ale mám hustší nelesklé vlasy a nevím, zda do toho jít? Stojí to za to? Je ten lesk opravdu viditelný/viditelnější(než do té doby)?

    Okomentovat

    Děkuji Vám za komentář.

Používá technologii služby Blogger.