1. Bourjois v parfumerii Douglas

    pondělí 25. března 2013

    Dneska jsem si byla v parfumerii Douglas udělat zásobu mých oblíbených deodorantů Bourjois. Stává se totiž, že je někdy nemají. A já už žádný jiný deodorant používat nechci.


    deodorant,parfumerie Douglas,Paris,nejlepší deodorant,proti žlutým skvrnám,deodorant který nedělá fleky,anti fraces jaunes,


    deodorant,parfumerie Douglas,Paris,nejlepší deodorant,proti žlutým skvrnám,deodorant který nedělá fleky,anti fraces jaunes,

    Byla jsem velice příjemně překvapena, protože mi paní prodavačka darovala parádní, francouzskou nákupní tašku. Zjistila jsem, že pokud nyní nakoupíte kosmetiku Bourjois v parfumerii Douglas nad 400 korun, dostanete ji k nákupu.


    taška,nákupní taška, pěkná taška,dárek k nákupu, parfumerie Douglas

    taška,nákupní taška, pěkná taška,dárek k nákupu, parfumerie Douglas

    Je sice taková umělá, ale na nákup se bude hodit. Navíc je puntíkovaná a já mám pro puntíky slabost.
    V Douglasu nakupuji ráda. Prodavačky jsou vždycky příjemné a ochotné. Sebemenší prkotinu mi uloží do bezvadné modré papírové tašky a občas přibalí i nějaký vzorek či bonbon ☺


  2. 0 milých komentářů:

    Okomentovat

    Děkuji Vám za komentář.

Používá technologii služby Blogger.