1. Ač to zatím venku příliš jarně nevypadá, jaro se nezadržitelně blíží. Těším se, protože už chci zazimovat všechny kabáty a sněhule a vytáhnout z šatníku jarní kousky. Taky se těším na jarní úklid, vůni vypraného prádla usušeného na sluníčku a generální úklid auta.
    Jaro samozřejmě nepřinese jen slunečné dny, ale taky deštivé. Na ty jsem teď velmi dobře připravena. Snažím se najít i na pochmurném, deštivém počasí něco pozitivního.

    rain,raindrops,Raindrops Keep Falling on My Head,umbrella,parasol,deštník,pršiplášť, holínky, wellingtons,rain boots,Next

    Proto jsem si pořídila speciální výbavu do deště ☺ Žádný jarní deštík už mě nemůže zaskočit a můžu tak rozveselit i pochmurný den.

    rain,raindrops,Raindrops Keep Falling on My Head,umbrella,parasol,deštník,pršiplášť, holínky, wellingtons,rain boots,Next
    raincoat: Gate, deštník: Next, holínky: Decathlon


    Do deštivých dnů jsem si pořídila romantický pršiplášť neboli raincoat s růžičkami, holínky a vysněný průhledný deštník. 


    Next,deštník,rain,raindrops,Raindrops Keep Falling on My Head,umbrella,parasol,deštník,pršiplášť, holínky, wellingtons,rain boots


    Po průhledném, obrázkovém deštníku jsem toužila už od dětství. Nikdy jsem ho neměla, ale teď jsem si svůj malý dětský sen splnila a konečně ho mám.



    rain,raindrops,Raindrops Keep Falling on My Head,umbrella,parasol,deštník,pršiplášť, holínky, wellingtons,rain boots



    rain,raindrops,Raindrops Keep Falling on My Head,umbrella,parasol,deštník,pršiplášť, holínky, wellingtons,rain boots


    Přeji, aby jste si i vy našli na pochmurném, deštivém dni, něco hezkého.

  2. 4 milých komentářů:

    1. lala lala řekl(a)...

      Výbava do deště je super! Máš moc krásný blog, proto ráda rozšířím rady tvých čtenářek :)

    2. Domenica řekl(a)...

      Děkuji za poklonu a moc mě těší, že rozšiřuješ řadu mých čtenářek.
      Děkuji.

    3. Vivi řekl(a)...

      Možná by někdo nechápal, co to plácám, ale upřímně musím zvolat: "Já chci déšť!" ;-) Ta tvoje výbava je totiž DOKONALÁ, milá Domi. :-**

    4. Domenica řekl(a)...

      Nemůžu jinak, než Ti zase poděkovat Vivi. Jsem ráda, že to někdo cítí stejně jako já ☺

    Okomentovat

    Děkuji Vám za komentář.

Používá technologii služby Blogger.