1. Vzpomínky na Francii

    úterý 28. května 2013

    Nezadržitelně se blíží čas dovolených a já se rozhodla založit takový malý seriál. Chci se s vámi podělit o mé vlastní zkušenosti, rady a tipy na cesty. Protože miluji Francii a vše francouzské, budou mé poznatky hlavně o Francii.
    Před lety jsem se s přítelem vypravila do Francie splnit si svůj sen. S nulovými zkušenostmi a na vlastní pěst. Stačilo mi nadšení, které v určitých situacích opadalo. Neubralo to o všem nic na mé lásce k této zemi.
    Letos se bohužel do Francie nechystáme, tímto způsobem na ni alespoň zavzpomínám. V každém případě mě cesty na vlastní pěst obohatily zkušenostmi, za které jsem vděčná.
    Toliko na úvod a v příštím díle "seriálu" vám řeknu něco o cestování autem po francouzských silnicích.















  2. 2 milých komentářů:

    1. Tak na toto sa veru teším. Francúzsko je totiž aj môj sen, ak nie na bývanie, tak aspoň na výlet. Určite si seriál budem čítať, som veľmi zvedavá aké sú tvoje skúsenosti a názory. :-)

      S pozdravom Zuzana Stanko

    2. Domenica řekl(a)...

      Děkuji za komentář a podporu. Budu se snažit nezklamat a napsat něco přínosného.
      Některých snů se člověk časem vzdá, jelikož se mu zdají příliš nereálné, ale některé si musíme ponechat a zkusit se jim alespoň přiblížit. Snu o životě ve Francii jsem se už vzdala. Ale navštívila jsem ji a to mě alespoň malinko uspokojilo.

    Okomentovat

    Děkuji Vám za komentář.

Používá technologii služby Blogger.